مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-24اجتماعي

تعطیلی مدارسِ 2 ایالت بزرگِ استرالیا در پی شیوع دوباره کرونا


بیش از 300 مدرسه در سراسر ایالات نیوساوت ولز و ویکتوریا در استرالیا طی سه هفته گذشته به دلیل شیوع دوباره کووید19 تعطیل شده اند و این در حالی است که اکثر دانش آموزان هنوز قرار است به مدرسه بروند.

- بیش از 300 مدرسه در سراسر ایالات نیوساوت ولز و ویکتوریا در استرالیا طی سه هفته گذشته به دلیل شیوع دوباره کووید19 تعطیل شده اند و این در حالی است که اکثر دانش آموزان هنوز قرار است به مدرسه بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش استرالیا همزمان با شروع ترم چهارم مدارس در ماه اکتبر، 234 مدرسه دولتی در ایالت ویکتوریا تعطیل اعلام شده است.

همچنین دستکم 20 مدرسه خصوصی نیز در ویکتوریا مجبور به تعطیلی در همان دوره شدند اما تعداد دقیق آنها مشخص نیست زیرا لیستی از تعداد این مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش یا اتحادیه مدارس خصوصی ویکتوریا ارائه نشده است.

گزارش ها حاکیست، همزمان 67 مدرسه نیز در ایالت نیوساوت ولز مجبور به تعطیلی شدند که به گفته اداره آموزش این ایالت از این تعداد، 48 مدرسه دولتی و 19 مدرسه غیر دولتی بودند.

ایالت نیوساوت ولز روز گذشته (شنبه) نیز اعلام کرد که هفت مدرسه دیگر در روز جمعه به دلیل نظافت و ضدعفونی کامل، بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارسِ 2 ایالت بزرگِ استرالیا در پی شیوع دوباره کرونا

تعطیلی مدارسِ 2 ایالت بزرگِ استرالیا در پی شیوع دوباره کرونا