مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-24اقتصادي

جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین


ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی شهریور ماه سال جاری نشان می دهد که از بین 15 خودرو سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته، دو کامیونت پنج ستاره و 11 خودرو چهار ستاره ای شده اند.

- ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی شهریور ماه سال جاری نشان می دهد که از بین 15 خودرو سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته، دو کامیونت پنج ستاره و 11 خودرو چهار ستاره ای شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی شهریور ماه امسال، خودروهای سنگین به ویژه کامیونت ها و کشنده ها در اوج کیفیت و پنج یا چهار ستاره هستند.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته، در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی بوس و میدل باس، ون مسافربری هیوندا H350 سروش دیزل مبنا چهار ستاره و مینی بوس پگاسوز تولید گروه بهمن دیزل سه ستاره از پنج کیفی را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در بخش مسافربری و در گروه اتوبوس های شهری، اتوبوس ATROS ایران خودرو دیزل که از تیرماه به بعد ارتقا کیفی داشته است، در دسته خودروهای چهار ستاره کیفی قرار دارد.

در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن دیزل، کامیونت ایسوزو NMR85 و کامیونت ایسوزو NPR75K تمام پنج ستاره کیفی را از آن خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین

جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین