مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-24سياسي

رکورد حفظ اعداد در یک دقیقه توسط جوان تبریزی شکسته شد


همزمان با سالروز ولادت حضرت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم رکورد زنی حافظه توسط محمدرضا حسن زاده جوان تبریزی برگزار شد و رکورد قبلی که متعلق به یک مرد هندی بود شکسته شد.

- ، محمدرضا حسن زاده که دو سال قبل نیز رکورد یک خانم هندی را در حفظ کلمات در یک دقیقه شکسته بود امروز هم در حضور مشاور ایرانیان برای ثبت رکورد در گینس موفق شد رکورد قبلی حفظ اعداد را هشت رقم افزایش دهد.

اشکان دشمن زیاری، مشاور ثبت رکورد ایرانیان در گینس در این مراسم با اشاره به رکورد قبلی محمدرضا حسن زاده گفت: در زمینه حافظه چندین رکورد مختلف وجود دارد که دو سال پیش یکی از رکوردها را آقای حسن زاده انجام داد و امروز هم رکورد دوم حافظه با عنوان حفظ اعداد در یک دقیقه را به نام خود ثبت کرد.

وی افزود: این رکورد در دنیا جزو رکوردهای سخت در زمینه حافظه است.

رکورد قبلی متعلق به آقای شارما از هندوستان بود که در یک دقیقه توانسته بود 120 عدد را حفظ کند و امروز آقای حسن زاده موفق شد با حفظ 128 عدد در یک دقیقه رکورد او را جابه جا کند.

مشاور ثبت رکورد ایرانیان در گینس خاطرنشان کرد: آقای حسن زاده درخواست کرده است تا یک عدد 128 رقمی متشکل از اعداد صفر تا 9 به صورت تصادفی در سایت رندومایز به او نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد حفظ اعداد در یک دقیقه توسط جوان تبریزی شکسته شد

رکورد حفظ اعداد در یک دقیقه توسط جوان تبریزی شکسته شد