مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-24سياسي

2 بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت رسانی شد


فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دو بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان و همکاری علوم پزشکی اهواز وارد مدار خدمت رسانی به بیماران شدند.

- ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجهیز و نوسازی بیمارستان 100 تخت خوابی بیمارستان شفا شهرستان اهواز و ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات و وضعیت هایی که در پیک های کرونایی رخ می دهد، یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: چون در پیک کرونایی به طور عمومی تخت های بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد و سایر بیماران از تخت بیمارستانی محروم می شوند وی با یادآوری اینکه در بیمارستان های خوزستان در پیک اخیر کرونا وضعیت نامطلوبی داشته و پر از بیماران شده بودند، بیان کرد: بنا به درخواست رییس علوم پزشکی اهواز، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در این زمینه ورود و تلاش کرد و در بخش درمان نیز کمک خودش را انجام داد.

سردار شاهوارپور از وارد مدار کردن دو بیمارستان در اهواز خبر داد و افزود: مجموعه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، بیمارستان های طالقانی و شفا را وارد مدار خدمت رسانی به بیماران کرد؛ بیمارستان طالقانی مدتی تخلیه شده و از آن استفاده نمی شد که توسط نیروی زمینی سپاه تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت رسانی شد

2 بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت رسانی شد