مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-24سياسي

کرمانشاه به کارِ فرهنگی درست و حسابی نیاز دارد


نماینده کرمانشاه با اشاره به وجود آسیب های فراوان در کرمانشاه، گفت: کرمانشاه در کنار بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد، نیازمند کار فرهنگی جدی است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه با اشاره به وجود آسیب های فراوان در کرمانشاه، گفت: کرمانشاه در کنار بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد، نیازمند کار فرهنگی جدی است.

دکتر محمد رشیدی در آیین اختتامیه دوره سواد رسانه ای جوان استراتژیست که به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، با اشاره به گسترش فضای مجازی و رسانه در دنیای امروز، گفت: در حال حاضر کار رسانه بسیار ساده شده و هرکس از طریق یک گوشی می تواند اخبار اطراف خود و تحلیل هایی که دارد را ارسال کند، اما همین شرایط، معضلات و خطرات بسیاری به همراه دارد که مهمترین آن انتشار اخبار کذب و جعلی است.

وی افزود: در حال حاضر فضای مجازی پرشده از اخبار جعلی و نیاز است ساماندهی جدی در خصوص این فضا صورت گیرد، در همین راستا پیگیر طرح صیانت شدیم اما این طرح آماج حملات اخبار جعلی و کذب شد، از جمله اینکه این طرح می خواهد سرعت اینترنت را کاهش دهد، شبکه های اجتماعی را حذف کند و .

درحالی که هیچکدام از اینها صحت ندارد و جای نگرانی نیست.

عضو هیات رییسه مجلس افزود: در این طرح تنها هدف این است که فضای مجازی صاحب پیدا کرده و هر خبری که در آن منتشر می شود منشا و منبع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به کارِ فرهنگی درست و حسابی نیاز دارد

کرمانشاه به کارِ فرهنگی درست و حسابی نیاز دارد