مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-24سياسي

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان خودسیانی را تسلیت گفت


سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی را تسلیت گفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیام خود خطاب به خانواده خودسیانی اظهار داشت: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

در ادامه عنوان کرده است: درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم ماه منیر موحدی مادر گرامی شهیدان معزز ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی را به شما خانواده محترم و مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می کنم.

قاضی زاده بیان داشت: بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است؛ به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان خودسیانی را تسلیت گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان خودسیانی را تسلیت گفت