مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-24سياسي

دلیل کندی انتصاب های دولت چیست؟


اگر احساس می شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد به این دلیل است که حزبی و گروهی عمل نمی شود.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اگر احساس می شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد به این دلیل است که حزبی و گروهی عمل نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام و هفتمین سال مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد آیت الله مهدوی کنی، اظهار کرد: همه ما مدیون آیت الله مهدوی کنی هستیم، ایشان کار بزرگی را انجام داد و رنج ها و زحماتی را متحمل شد.

وی افزود: هم اکنون یک دولت مردمی و انقلابی در راس کار قرار گرفته و رسانه های معاند دنبال این هستند که هر چیزی را بهانه کنند تا بتوانند از آن علیه اقدامات دولت استفاده کند.

وی تصریح کرد: آقای رییسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست و اگر احساس می شود برخی انتصاب ها به کندی صورت می گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی شود و دولت تک تک افراد را بررسی می کند و گاهی می بینیم آقای رییسی با افرادی که کار می کند که در گذشته شاید یک بار هم آنها را ندیده یا آشنایی قبلی با آنها نداشته است ولی با توجه به شایستگی هایی که این افراد دارند از آنها استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کندی انتصاب های دولت چیست؟

دلیل کندی انتصاب های دولت چیست؟