مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-24سياسي

مسئولانی که پشت تریبون رسمی هدف خصومت قرار گرفتند


نمی توان سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی را با نمونه های خارجی این رفتار مقایسه کرد اما در این گزارش به بررسی چند نمونه معروف این رفتار در جهان پرداخته ایم.

- ؛ گروه مجله: فیلم سیلی زدن یکی از همکاران سابق استاندار تازه منصوب شده آذربایجان شرقی در مراسم معارفه روز گذشته، کمتر از چند دقیقه در تمامی پلتفرم های خبرگزاری های داخلی و خارجی سر و صدا کرد و حتی مخاطبین هم این فیلم چند ثانیه ای را به دفعات بازنشر دادند.

علت این حجم از واکنش می تواند این باشد که توهین به مقامات در داخل کشور، بر خلاف بسیاری از کشورها به حدی پایین بوده که دیدن چنین صحنه هایی در مراسم های رسمی نامعمول جلوه می کند.

اگر چه این اتفاق در مراسم معارفه روز گذشته به دلیلی نامشخص یا خصومت شخصی بوده و نمی توان آن را با توهین معترضین به مقامات سیاسی کشورهای دیگر مرتبط دانست، اما می توان گفت که وقتی این صحنه ها بارها در کشوری اتفاق بیفتد و چشم مردم به این رفتار عادت کند، دیگر خبری از بازنشرهای میلیونی نیست.

واکنش متواضعانه استاندار آذربایجان شرقی در مقابل سیلی سنگین این کارمند، روایتی را از شهید بروجردی تداعی می کند: شهید بروجردی فرمانده سپاه منطقه 7 در برابر سیلی یک سرباز که ایشان را نمی شناخت و به خاطر ندادن مرخصی، به ایشان اهانت کرد، با لبخندی طرف دیگر ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولانی که پشت تریبون رسمی هدف خصومت قرار گرفتند

مسئولانی که پشت تریبون رسمی هدف خصومت قرار گرفتند