مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-24سياسي

72 درصد جامعه هدف لرستان علیه کرونا واکسینه شد/ آمار ابتلا بالا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه 72 درصد جامعه هدف علیه کرونا واکسینه شده اند گفت: آمار ابتلا بالا و فوتی بر اثر این بیماری در لرستان نسبت به کشور پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا نیکبخت در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی با آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از مهم ترین شاخص ها در لرستان، کمترین مرگ و میر بیماران کرونایی در کشور است.

وی با بیان اینکه در تمامی بیمارستان های استان کمبود اکسیژن وجود نداشته و ندارد افزود: طی دو سال گذشته امکانات و تجهیزات متعددی برای استان خریداری شده و در بیمارستان های استان مستقر شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: تا کنون تعداد 555 هزار و 992 مورد نمونه گیری کرونا انجام شده که از این تعداد 189 هزار و 651 مورد مثبت بوده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تا کنون 71 هزار و 504 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند، افزود: متأسفانه تعداد دو هزار و 567 نفر نیز فوت شده اند.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز، 525 تخت دائم و موقت بیمارستانی، 82 تخت ویژه، هفت دستگاه سی تی اسکن ، پنج دستگاه ام آر آی ، پنج واحد آزمایشگاه کرونا pcr و یک عدد دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان خریداری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد جامعه هدف لرستان علیه کرونا واکسینه شد/ آمار ابتلا بالا است

72 درصد جامعه هدف لرستان علیه کرونا واکسینه شد/ آمار ابتلا بالا است