مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-24سياسي

پیامدهای درونی و بیرونی تفرقه بین مسلمانان چیست؟


یکی از پیامدهای درونی اختلاف و تفرقه، درگیری است، یعنی در جامعه ای که وحدت نباشد، آتش جنگ شعله ور می شود و لذا دشمن از شکاف ها استفاده می کند تا جامعه را متفرق کند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه تالش متذکر شد: یکی از پیامدهای درونی اختلاف و تفرقه، درگیری است، یعنی در جامعه ای که وحدت نباشد، آتش جنگ شعله ور می شود و لذا دشمن از شکاف ها استفاده می کند تا جامعه را متفرق کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد در گفت وگو با ایسنا، منظور از وحدت بین شیعه و اهل سنت را یگانگی در اعتقاد و دست برداشتن از اصول و معتقدات خاص مذهبی و انصراف از عقاید ندانست و اظهار کرد: وحدت به این معنا نیست که عقاید خودمان را کنار بگذاریم و یک مسیر واحد را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه مکاتب و مذاهب مختلف اصول و عقاید خودشان را دارند، تصریح کرد: آن چیزی که مورد نظر شریعت اسلام و مورد تاکید امامین انقلاب می باشد، توصیه به وحدت است، یعنی شیعه و سنی ید واحده شوند و بر روی نقاط مشترک تمرکز کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

امام جمعه تالش، وحدت امت اسلام را در مقابل جهان استکبار دانست و افزود: استکبار جهانی تلاش می کند که ریشه اسلام را بخشکاند و لذا تمام توطئه ها و دسیسه ها را به کار می بندد تا اسلام از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای درونی و بیرونی تفرقه بین مسلمانان چیست؟

پیامدهای درونی و بیرونی تفرقه بین مسلمانان چیست؟