مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-24اجتماعي

بازگشایی کفشداری های حرم رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی


کفشداری های حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و 50 درصد ظرفیت بازگشایی شد و این خدمت رسانی به زائران به مرور توسعه خواهد یافت.

- معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نیاز زائران و مجاوران و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای ممانعت از ورود کفش به داخل رواق ها، تعدادی از کفشداری های منتهی به رواق های حرم مطهر رضوی مجددا آغاز به کار کردند.

محمد توکلی افزود: در حال حاضر 10 کفشداری با 50 درصد ظرفیت به زائران و مجاوران ارائه خدمت می کنند که 2 کفشداری 17 و 19، ویژه بانوان تعیین شده است.

توزیع ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در کفشداری ها معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد: در کفشداری های حرم مطهر، علاوه بر توزیع پلاستیک حمل کفش، مواد ضدعفونی دست و ماسک نیز در اختیار زائران قرار می گیرد تا دستورالعمل های بهداشتی در حداکثر میزان ممکن رعایت شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، توکلی تصریح کرد: در هر پاس خدمتی کفشداری ها، بیش از 40 خادم و خادمیار به زائران خدمت خواهند کرد.

برای توسعه و گسترش خدمات کفشداری، در روزهای آتی علاوه بر بازگشایی کفشداری های رواق دارالحجه، قفسه های نگهداری کفش به صورت خود خدمت نیز در برخی صحن های حرم مطهر رضوی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کفشداری های حرم رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

بازگشایی کفشداری های حرم رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی