مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-24سياسي

توقیف 4 شناور صید ترال در آب های خلیج فارس


رییس کل دادگستری هرمزگان از توقیف 4 فروند شناور غیرمجاز صید ترال در آب های خلیج فارس خبر داد.

- ، علی صالحی با اشاره به توقیف چهار فروند شناور غیرمجاز صید ترال در آب های خلیج فارس، اظهار کرد: به دستور مقام قضایی و در پی گزارش اداره شیلات شهرستان بندرلنگه، این چهار شناور توسط ناوگروه منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شناسایی و در حوالی جزیره ابوموسی و جنوب جزیره سیری توقیف شدند.

وی ابراز داشت: به منظور صیانت از حقوق عامه و تسهیل زمینه فعالیت بیشتر برای صیادان بومی، با صدور دستور ویژه قضایی، توقیف شناورهای غیرمجاز در آب های استان هرمزگان به مأموریت مشترک شیلات، دریابانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

صالحی با بیان اینکه صید ترال باعث تخریب محیط زیست دریا می شود که باید با آن به شدت برخورد کرد، گفت: دریا موهبتی الهی است که امروز در اختیار ما قرار دارد و باید از آن به عنوان امانتی برای آیندگان مراقبت کنیم و این امر مستلزم قاطعیت در حفاظت از زیستگاه های آبزیان و برخورد جدی با متخلفین است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از ثروت های ملی در دریا و مقابله با صید ترال، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 شناور صید ترال در آب های خلیج فارس

توقیف 4 شناور صید ترال در آب های خلیج فارس