مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-24سياسي

پیامبر اکرم(ص) الگوی آدمیان برای همه ادوار است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون، تاکید کرد که پیامبر مکرم اسلام (ص) الگوی برتر آدمیان برای همه ادوار است.

- ایسنا/فارس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون، تاکید کرد که پیامبر مکرم اسلام (ص) الگوی برتر آدمیان برای همه ادوار است.

حجت الاسلام رسول محمدی یکشنبه 2 آبان در مراسم جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع)، گفت: وجود مبارک حضرت محمد(ص) رحمتی است که برای جهانیان قرار داده شد تا هر انسانی بتواند از فیض و کرامت او بهره گیرد.

وی با اشاره به آیه 21سور مبارکه احزاب ادامه داد: معرفی پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگو و اُسوه نیکو بدون هیچ قید و استثنایی، دلیل اعتبار و حجّیّت همه افعال آن حضرت در تمام حالات است.

این مقام مسئول در سپاه کازرون با بیان اینکه در روایات متعدد از اعمال عبادی و غیر عبادی پیامبر(ص) با تعبیر اُسوه یاد شده است، در خصوص برجسته ترین سیره اخلاقی پیامبر، گفت: بـرجـسـتـه تـریـن شـاخـصه سیره اخلاقی پیامبر اسلام(ص)؛ رحمت، عطوفت و محبت ایشان است.

محمدی ادامه داد: محبت و صـمـیمیت پیامبر(ص ) به قدری گسترده بود که نزدیک ترین افراد خانواده، اصحاب و یاران و حتی اسیران دشمن و گناهکاران تحت الشعاع پر مهر و صمیمیت و مهربانی پیامبر قـرار مـی گـرفـتـنـد، وی ادامه داد: قـرآن رمـز مـوفـقـیـت رهـبـری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اکرم(ص) الگوی آدمیان برای همه ادوار است

پیامبر اکرم(ص) الگوی آدمیان برای همه ادوار است