مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-24اجتماعي

صدور مجوز برای بازگشایی مدارس تا 97 درصد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل به 97 درصد درخواست بازگشایی مدارس از سوی مدیران پاسخ مثبت داده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل به 97 درصد درخواست بازگشایی مدارس از سوی مدیران پاسخ مثبت داده است.

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مدارس روستایی و عشایری و هنرجویان کارگاه های هنرستان ها از اول مهرماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل ها آموزش خود را به صورت حضوری آغاز کردند.

وی تصریح کرد: 30 درصد دانش آموزان که 70 هزار نفر را شامل می شود در قالب این گروه تحصیل حضوری خود را در نوبت بندی اعلام شده از مدارس انجام داده و در جریان آموزش حضوری قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای پایه اول، دانش آموزان هفته ای یک بار در مدرسه حاضر شده و 24 هزار دانش آموز پایه اول نیز به این ترتیب با فضای مدرسه و معلم در یک ماه اخیر آشنایی پیدا کردند.

ناصری افزود: از امروز تا آخر آبان ماه به ترتیب مدارسی که زیر 300 نفر دانش آموز دارند و بالاتر از آن با اولویت و اخذ مجوز از ادارات آموزش و پرورش امکان تحصیل حضوری دانش آموزان را مهیا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای بازگشایی مدارس تا 97 درصد

صدور مجوز برای بازگشایی مدارس تا 97 درصد