مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-24اجتماعي

با حضور شهردار تهران شبکه سیلابی بزرگراه فتح به بهره برداری می رسد


هم زمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، شبکه مدیریت سیلاب بزرگراه های فتح و آزادگان طی مراسمی با حضور شهردار تهران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، امروز هم زمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و  امام جعفر صادق (ع)، شبکه مدیریت ضروری دانست و گفت: احداث سامانه های 3 گانه شبکه مدیریت سیلاب غرب تهران نه تنها سبب ارتقای ایمنی مناطق 21 و 22 شهرداری تهران مقابل خطر سیلاب خواهد شد بلکه اراضی محدوده شهر قدس، باغستان، بزرگراه های شهید خرازی، شهید لشگری و فتح، آزادراه های تهران- کرج و تهران- ساوه و محور تهران- شهریار را مقابل سیلاب های احتمالی ایمن می سازد.

وی با بیان آنکه شبکه مدیریت سیلاب بزرگراه فتح به عنوان یکی از اجزای شبکه مدیریت سیلاب غرب پایتخت، وظیفه جمع آوری و هدایت رواناب های این بزرگراه به رودخانه کن را بر عهده دارد، خاطرنشان ساخت طول این شبکه که با دستگاه میکرو تی بی ام (Micro TBM) حفاری و به روش لوله رانی مکانیزه(Pipe jacking) احداث شده به 2064 متر می رسد.

قطر لوله های مورداستفاده در این شبکه 1600 میلی متر است.

 شعبانی، پروژه احداث شبکه مدیریت سیلاب بزرگراه آزادگان را شامل 3 مقطع اجرایی به منظور انتقال رواناب های بالادست این بزرگراه و نیز بخشی از محدوده منطقه 18 ذکر کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور شهردار تهران شبکه سیلابی بزرگراه فتح به بهره برداری می رسد

با حضور شهردار تهران شبکه سیلابی بزرگراه فتح به بهره برداری می رسد