مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-24پزشكي

آغاز طرح هوشمندسازی قرنطینه در سنندج/سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: همچنین بنا به تصمیم کمیته علمی کرونا، اجرای آزمایشی طرح «هوشمندسازی قرنطینه» در کردستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با وجود اینکه زمزمه های از هشدار شیوع موج ششم کرونا در برخی از استان های کشور شنیده می شود اما کردستان همچنان در پیک پنجم این بیماری قرار دارد.

به گفته مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان علت تداوم وضعیت قرمز کرونا و همچنین پیک پنجم کرونا در استان پایین بودن میزان واکسیناسیون و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان است.

فرزین رضاعی در خصوص شروع پیک ششم کرونا در استان کردستان اظهار کرد: درحال حاضر دو شهرستان سقز و بانه جزو 16 شهرستان وضعیت قرمز کرونا در کشور هستند.

وی افزود: در کل کشور شواهدی از جمله افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس نشان می دهد که هشدار جدی برای شروع پیک ششم این ویروس در کشور وجود دارد.

رضاعی بابیان اینکه شهرستان سنندج امروز از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفته است بیان کرد: ضروری است تا همشهریان همچنان علاوه بر تزریق واکسن از حضور در مکان های عمومی بدون ماسک جلوگیری کرده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح هوشمندسازی قرنطینه در سنندج/سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونا

آغاز طرح هوشمندسازی قرنطینه در سنندج/سقز و بانه در وضعیت قرمز کرونا