مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-24ورزشي

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به باشگاه استقلال واگذار می شود


نشست مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

- به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، معاون حقوقی این باشگاه با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالی فوتبال و رسانه های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سجادی و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور آقای دکتر علی نژاد معاون محترم وزارت، دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای دکتر سجادی؛ معاون محترم وزارت را برای بررسی و حل و فصل موضوع معرفی کردند و با ورود آقای دکتر علی نژاد مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به باشگاه استقلال واگذار می شود

تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به باشگاه استقلال واگذار می شود