مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-24پزشكي

آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می شویم


روز اول اکتبر 2021 سلاح جدیدی برای مبارزه با بیماری کووید در دنیا معرفی شد و شرکت دارویی مرک نتایج فاز سوم مطالعات درباره داروی مولنوپیراویر را منتشر کرد که سبب کاهش 50 درصدی مرگ ومیر و بستری شدن بیماران می شود.

- پزشک فوق تخصص مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری مطرح کرد؛ آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می شویم ایسنا/اصفهان روز اول اکتبر 2021 سلاح جدیدی برای مبارزه با بیماری کووید در دنیا معرفی شد و شرکت دارویی مرک نتایج فاز سوم مطالعات درباره داروی مولنوپیراویر را منتشر کرد که سبب کاهش 50 درصدی مرگ ومیر و بستری شدن بیماران می شود.

سید محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همکارانش که در دوران پاندمی کرونا همراه دیگران تجربیات موفق زیادی در درمان بیماران کووید به دست آورده بودند، در گفت وگو با ایسنا درباره دستیابی به اهمیت این دارو در ایران پیش از همه کشورهای جهان و درخواست تحقیقات بر روی این دارو می گوید.

مولنوپیراویر فرم پیشرفته فاویپیراویر است هاشمیان با اشاره به اینکه داروی مولنوپیراویر در آستانه گرفتن تأییدیه از اروپا و آمریکا است، اظهار کرد: مطالعات خوبی در دنیا در ارتباط با داروی مولنوپیراویر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می شویم

آرام آرام به پایان پاندمی کرونا نزدیک می شویم