مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-24سياسي

موفقیت سازمان بسیج رسانه خوزستان در جشنواره ملی مالک اشتر


سازمان بسیج رسانه استان خوزستان موفق به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج مستضعفین کشور در قالب جشنواره ملی مالک اشتر شد.

- ایسنا/خوزستان سازمان بسیج رسانه استان خوزستان موفق به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج مستضعفین کشور در قالب جشنواره ملی مالک اشتر شد.

در آیینی با حضور سردار حمید بزم شاهی اصفهانی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپا و نیز فرماندهان ارشد سپاه خوزستان و فرماندهان شهرستان ها از مسئول، کارکنان بسیجیان سازمان بسیج رسانه خوزستان با اهدای لوح سپاس و لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین سردار بزم شاهی به نیابت از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لوح افتخار سازمانی موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج کشور را به سروان پاسدار دکتر سجاد بهمیی، مسئول بسیج رسانه استان خوزستان، اهدا کرد.

جشنواره مالک اشتر بسیج به شکل سالانه و در جهت شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه های خلاق در رده های مختلف بسیج و تجلیل از زحمات و تلاش های یک ساله بسیجیانی است که در زمینه انجام مأموریت های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام می دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت سازمان بسیج رسانه خوزستان در جشنواره ملی مالک اشتر

موفقیت سازمان بسیج رسانه خوزستان در جشنواره ملی مالک اشتر