مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-24سياسي

توقیف 4 کشتی ترال در غرب هرمزگان


مدیر کل شیلات هرمزگان از توقیف 4 فروند شناور لنج ترالر بوشهری در حال صید در صیدگاه غرب هرمزگان با همکاری منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران و دریابانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عبدالرسول دریایی در این باره اظهار کرد: این شناورهای لنج به روش غیر مجاز صید ترال در آبهای غرب استان هرمزگان در حال صید بودند.

وی افزود: این شناورها در حال صید و نابودی محیط زیست دریایی بودند و با رصد اطلاعاتی ،همکاری و پیگری ارگان های مذکور توقیف و تحویل مقامات قضایی شهرستان ابوموسی شدند.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه عملیات شناسایی آنها پیرو پیگیری و جلسات متعدد روز چهارشنبه 28 مهرماه انجام شد، تصریح کرد: پیرو پیگیری متعدد مبنی بر رصد 8 شناور لنج متعرض بوشهری در آبهای غرب استان به روش صید ترال شناسایی و موضوع با تماس شیلات بندرلنگه پیگیری و به همت فرماندهی و نیروهای خدوم منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در جنوب جزیره سری چهار فروند از آنها به همراه مقادیری آبزیان صید شده توقیف و با همکاری فرماندهی محترم دریابانی استان به مراجع ذیصلاح در شهرستان ابوموسی دلالت شدند .

پوردریایی ضمن تاکید بر رعایت قوانین صید و صیادی، همه صیادان را به رعایت قوانین و مقررات صیادی و حفظ آبزیان دریا دعوت کرد و همچنین از دادگستری محترم شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 کشتی ترال در غرب هرمزگان

توقیف 4 کشتی ترال در غرب هرمزگان