مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-24اجتماعي

بارش شدید باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشور/ ارتفاعات البرز برفی می شود


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در نیمه شمالی کشور، از کاهش محسوس دما در این نقاط و بارش برف در ارتفاعات البرز خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در نیمه شمالی کشور، از کاهش محسوس دما در این نقاط و بارش برف در ارتفاعات البرز خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (2 آبان) با عبور امواج تراز میانی، در ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با نفوذ جریانات شمالی از بعدازظهر فردا و سه شنبه (3 تا 4 آبان)، کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و بارش شدید باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در استان های ساحلی خزر، اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه (5 آبان) نیز در استان های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش مورد انتظار است، یادآور شد: بارش در ارتفاعات البرز به صورت برف خواهد بود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشور/ ارتفاعات البرز برفی می شود

بارش شدید باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشور/ ارتفاعات البرز برفی می شود