مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-24اقتصادي

بهره برداری از فاز نخست عملیات بهسازی بلوار سیفیه ملایر


شهردار ملایر از بهره برداری از فاز نخست عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار سیف الدوله با هدف زیباسازی محیط شهری و ارتقا نشاط و آرامش شهروندان خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از بهره برداری از فاز نخست عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار سیف الدوله با هدف زیباسازی محیط شهری و ارتقا نشاط و آرامش شهروندان خبر داد.

مجید فرجی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: به همت نیروهای زحمتکش معاونت امور زیربنایی، شهرسازی و حمل و نقل شهری، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، فاز نخست عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار سیف الدوله به بهره برداری رسید.

فرجی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری در آماده سازی و زیباسازی بلوار سیف الدوله مطرح کرد: با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، معابر و بلوارهای شهری حلقه های واسط و رشته های ارتباطی فضاهای شهری هستند و نقش حیاتی در پویایی یک شهر رقم می زنند.

وی ادامه داد: در همین راستا پروژه بهسازی بلوار سیف الدوله یکی از اقدامات ماندگار مدیریت شهری است که طی چند مرحله به بهره برداری می رسد.

فرجی تصریح کرد: دراین طرح همزمان با اجرای عملیات عمرانی شامل جدول کشی، تعویض سنگفرش، هره چینی، تکمیل آبنمای بلوار، عملیات تکمیل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست عملیات بهسازی بلوار سیفیه ملایر

بهره برداری از فاز نخست عملیات بهسازی بلوار سیفیه ملایر