مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-24سياسي

هویت بخشی برای نسل آینده ضروری است


استاندار اصفهان با بیان اینکه هویت بخشی برای نسل آینده ضروری است، گفت: ما داشته های خودمان را نمی سازیم؛ اما در برخی از کشورها بسیاری از اوقات آن ها از چیزی که وجود ندارد داستان و هویت می سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی شامگاه شنبه در مراسم رونمایی از دویست ویدیوی داستان های ناگفته اصفهان اظهار داشت: اعجوبه های زیادی در تاریخ داریم که باید به شکل مناسب برای آیندگان آن ها را روایت کنیم و نمونه هایی از این افراد شهدا و سرداران شهید هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد:کاری که شما انجام دادید نه تنها اصفهان را معرفی می کند بلکه با فیلم های ساخته شده هویت از دست رفته اصفهان را بازشناسی می کند.

  وی با بیان اینکه هویت بخشی برای نسل آینده ضروری است، خاطرنشان کرد: ما داشته های خودمان را نمی سازیم؛ اما در برخی از کشورها بسیاری از اوقات آن ها از چیزی که وجود ندارد داستان و هویت می سازند.

  مرتضوی در انتها گفت: هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد؛ بخش اول ساخت فیلم و بخش دوم انتشار آن است و برای بخش دوم شما برنامه بدهید و ما هر کمکی از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

انتهای پیام/3649/آ/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی برای نسل آینده ضروری است

هویت بخشی برای نسل آینده ضروری است