مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-24اجتماعي

ممنوعیت شکار در طبیعت مازندران/ دوما تنها روش صید مجاز در فریدونکنار


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه شکار در طبیعت استان همچنان ممنوع است، گفت: دوما، تنها روش صید مجاز در فریدونکنار به شمار می رود و بقیه روش ها ازجمله کرس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پاییز که از راه می رسد پای پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران باز می شوند؛ مهمانانی که کیلومترها پرواز کردند تا برای چند ماه در استان بمانند و با گرم شدن هوا به دیار خود برگردند اما برای برخی تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورده و سفر بی بازگشتی را تجربه خواهند کرد.

حضور پرندگان مهاجر در طبیعت مازندران از تالاب ها، آب بندان گرفته تا مناطق آزاد موجب شده برای افراد از این فضا سوءاستفاده کرده و به فکر شکار پرندگان بیفتند که در این زمینه هر ساله دستورالعمل هایی در زمینه شکار ابلاغ می شود.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: بحث شکار از سال گذشته به مدت پنج سال در مناطق آزاد و جنگل های مازندران ممنوع اعلام شده است که کماکان این ممنوعیت تداوم دارد.

وی در ارتباط با وضعیت شکار در منطقه فریدونکنار، بیان کرد: دوما، تنها روش صید مجاز در فریدونکنار است و بقیه روش ها ازجمله کرس، دام هوایی و سایر ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت شکار در طبیعت مازندران/ دوما تنها روش صید مجاز در فریدونکنار

ممنوعیت شکار در طبیعت مازندران/ دوما تنها روش صید مجاز در فریدونکنار