مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-24سياسي

سفرهای استانی موجب اتخاذ بهترین تصمیمات برای رفع مشکلات مردم می شود


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه مردم بهترین قضاوت را در مورد عملکرد مدیران دولت فعلی و دولت قبل می کنند، گفت: سفرهای استانی باعث می شود تا دولتمردان ضمن آشنایی با مشکلات مردم، - رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت گفت: سفرهای استانی باعث می شود تا دولتمردان به طور دقیق با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی افزود: این آشنایی با مشکلات مردم سبب می شود تا آنها دقیق ترین تصمیمات را برای رفع مشکلات مردم بگیرند که البته بازخورد این تصمیمات به زودی مشخص خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سفرهای استانی دولت می تواند تأثیر مهمی در حل مشکلات در حوزه کشاورزی، صنعت و .

داشته باشد و دولت را برای تدابیر لازم برای رفع این مشکلات کمک کند.

حاجی پور خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور مسئولان اجرایی در استان های مختلف موجب ایجاد امید در میان مردم می شود و گفت وشنود با مردم و شنیدن مشکلات امید را در دلشان زنده می کند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مدیران در دولت فعلی و دولت قبل گفت: مردم بهترین قضاوت را در مورد عملکرد مدیران دولت فعلی و دولت قبلی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی موجب اتخاذ بهترین تصمیمات برای رفع مشکلات مردم می شود

سفرهای استانی موجب اتخاذ بهترین تصمیمات برای رفع مشکلات مردم می شود