مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-24سياسي

تحویل 6 میلیون دُز سینوفارم دیگر به وزارت بهداشت


سی امین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز یک شنبه؛ دوم آبان ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- سی امین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز یک شنبه؛ دوم آبان ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همتی، رییس جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه 7 محموله 6 میلیون دُزی واکسن سینوفارم از 4 مهرماه تاکنون وارد کشور شده گفت: طبق تاکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر ادامه دار بودن واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر، این دستگاه با همکاری خوب وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه، فرآیند وارداتش را ادامه داده و عدد محموله هایش را به 30 رسانده، همچنان هم واردات واکسن سینوفارم را ادامه می دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، 94 میلیون و 390 هزار دُز واکسن سینوفارم به کشور وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر، همتی گفت: ما برای رسیدن به جامعه ای آرام و به پایان رساندن همه گیری کرونا در دنیا نیازمند همراهمی مردم هستیم، همانطور که با واکسینه کردن بخش زیادی از جامعه نظیر کادر درمان، کارمندان، سالمندان و سایر افراد به شکل محسوسی میزان ابتلا و مرگ ومیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 6 میلیون دُز سینوفارم دیگر به وزارت بهداشت

تحویل 6 میلیون دُز سینوفارم دیگر به وزارت بهداشت