مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-24اجتماعي

پیش بینی باران طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: روز سه شنبه علاوه بر اینکه دمای هوا کاهش می یابد به تناوب شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران باشیم که انتظار داریم بارش درمناطق سردسیر و کوهستانی به صورت مخلوط برف و باران باشد.

- احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بود که بیشینه دمای هوا مربوط به مناطق جلگه ای نیمه شرقی حدود 24 درجه سانتی گراد بالای صفر و صبح امروز کمینه دمای هوا مربوط به بلده با دو درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است.

وی افزود: روز یک شنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار از روی نوار شمالی شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان هستیم.

   معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از شب یک شنبه تا روز دوشنبه مجددا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می شود، اضافه کرد: از دوشنبه شب مجددا با شکل گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی، انتظار داریم شاهد ابرناکی آسمان، رگبار پراکنده و وزش باد در استان مازندران باشیم.

اسدی تصریح کرد: روز سه شنبه علاوه بر اینکه دمای هوا کاهش می یابد به تناوب شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران باشیم که انتظار داریم بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت مخلوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی باران طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران

پیش بینی باران طی روزهای پیش رو در آسمان مازندران