مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 00:302021-10-23پزشكي

بیش از 43 درصد جمعیت استان ایلام دو دوز واکسن را دریافت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان 43/6 درصد و موجودی واکسن در گردش در استان 240 هزار و 220 دوز  است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان 43/6 درصد و موجودی واکسن در گردش در استان 240 هزار و 220 دوز  است.

دکتر محمد کریمیان در نودوچهارمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در کشورمان در هفته های اخیر روند مبتلایان در حال افزایش بوده و در استان ایلام نیز در روزهای گذشته روندی افزایش داشته ایم.

وی گفت: نگران این هستیم که پیک ششم به وقوع بپیوندد لذا انتظار داریم مردم شریف استان با رعایت پروتکلهای بهداشتی و همچنین رعایت فاصله اجتماعی و واکسیناسیون عمومی، از وقوع پیک ششم جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد 62904نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد 1120نفر از هم استانی هایمان نیز جان خود را از دست داده اند.

همچنین در حال حاضر تعداد 160بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد 61227مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 43 درصد جمعیت استان ایلام دو دوز واکسن را دریافت کرده اند

بیش از 43 درصد جمعیت استان ایلام دو دوز واکسن را دریافت کرده اند