مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 00:102021-10-23پزشكي

مهمترین موضوع امروز آگاهی بخشی درباره ضرورت واکسیناسیون است


استاندار ایلام با بیان اینکه مهمترین موضوع امروز ما آگاه سازی مردم از آسیب های ناشی از عدم واکسیناسیون است، گفت؛دورکاری برای مادران باردار و مادرانی که بچه زیر 6 سال دارند یک ساعت در روز خواهد بود.

- مهمترین موضوع امروز آگاه ی بخشی درباره ضرورت واکسیناسیون است ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه مهمترین موضوع امروز ما آگاه سازی مردم از آسیب های ناشی از عدم واکسیناسیون است، گفت؛دورکاری برای مادران باردار و مادرانی که بچه زیر 6 سال دارند یک ساعت در روز خواهد بود.

محمد نوذری در نشست ستاد کرونای استان با بیان اینکه مهمترین موضوع امروز ما آگاه سازی مردم از آسیب های ناشی از عدم واکسیناسیون است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک اقدام اساسی به منظور افزایش میزان واکسیناسیون و ایمن سازی جامعه اطلاع رسانی و اقناع سازی لازم را به انجام رساند.

وی از آموزش و پرورش خواست با فرهنگ سازی و اعتمادآفرینی زمینه توسعه واکسیناسیون در جامعه دانش آموزی و والدین آنها را فراهم آورد.

استاندار ایلام با تاکید بر بررسی راهکارها و شرایط لازم جهت انجام واکسیناسیون دانش آموزان در بازگشایی مدارس، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در یک نشست تخصصی راهکارهای لازم را جهت بازگشایی مدارس و چرایی عدم استقبال از واکسیناسیون را برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین موضوع امروز آگاهی بخشی درباره ضرورت واکسیناسیون است

مهمترین موضوع امروز آگاهی بخشی درباره ضرورت واکسیناسیون است