مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 23:352021-10-23بين الملل

سفیر یمن در تهران: تجمع میلیونی صنعاء نشانه پیروزی بر هفت سال توطئه آمریکاست


سفیر یمن در تهران تاکید کرد که جمعیت میلیونی مردم یمن در پایتخت و دیگر شهرهای این کشور نشانه پیروزی یک ملت بر هفت سال توطئه آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم الدیلمی سفیر کند.

سفیر یمن افزود: برایمان سوال است، چرا وقتی که ائتلاف متجاوز جان غیرنظامیان را در مارب می گرفت یا القاعده و داعش را در آنجا به خدمت می گرفت، آمریکا نگران این استان و سراسر یمن نبود.

الدیلمی گفت: نگرانی آمریکا بیانگر ترس بجا و طبیعی آن با افول شهرت بین المللی آن و ناتوانی آن در متوقف کردن موفقیت های ارتش و کمیته های مردمی در نبرد تاریخی با آمریکا است.

سفیر یمن در تهران تاکید کرد: وقتی می بینیم که بقیه کشورهای منطقه در نتیجه مداخلات آمریکا چه بلایی بر سرشان آمده است، به اهمیت آنچه در یمن پس از قطع دست هژمونی و دستیابی به استقلال حاصل شده است، پی می بریم.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی اهتمامی به راه حل سیاسی نشان نمی دهند، گفت: همه به این نتیجه قطعی رسیده اند که همه اعضای این ائتلاف در همه ابعاد شکست خورده اند.

الدیلمی ادامه داد: ما اخیرا ملاحظه کرده ایم که رییس جمهور آمریکا، وزیر خارجه و فرستاده ویژه آن به طور مستقیم به پرونده یمن اهمیت می دهند و نه سعودی ها و البته چیزی که آمریکا را به سمت توقف جنگ سوق خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن در تهران: تجمع میلیونی صنعاء نشانه پیروزی بر هفت سال توطئه آمریکاست

سفیر یمن در تهران: تجمع میلیونی صنعاء نشانه پیروزی بر هفت سال توطئه آمریکاست