مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:502021-10-23ورزشي

هنوز میزان مصدومیت انصاری مشخص نیست/ ورزشگاه سرچشمه جزو بهترین های کشور


سرمربی مس رفسنجان ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه را جزو بهترین ورزشگاه های کشور خواند و در خصوص میزان مصدومیت مدافع تیمش گفت: تورمی که محمد انصاری روی زانوی خود داشت اجازه گرفتن ام آر آی را نداد و طبق دستور پزشک ابتدا باید تورم کاملاً از بین برود تا تشخیص .

- ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه را جزو بهترین ورزشگاه های کشور خواند و در خصوص میزان مصدومیت مدافع تیمش گفت: تورمی که محمد انصاری روی زانوی خود داشت اجازه گرفتن ام آر آی را نداد و طبق دستور پزشک ابتدا باید تورم کاملاً از بین برود تا تشخیص پزشک بهتر باشد اما فکر می کنم درباره ایشان با مصدومیت شدیدی روبه رو هستیم.

محمد ربیعی شامگاه اول آبان ماه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهار کرد: در رابطه با بازی فردا سعی می کنیم نهایت تمرکز و جدیت خودمان را برای هفته دوم داشته باشیم و رفته و رفته نشان می دهیم که باید به مرز درستی از هماهنگی در اجرای تاکتیک ها و بازی تیم برسیم؛ مطمئن هستم که زمان می برد و بعد از وقفه بعدی تیم به هارمونی خودش خواهد رسید.

نیازمند این هستیم که در بیشتر دقایق بازی از تمرکز بسیار بالایی برخوردار باشیم تا در اجرای برنامه ها و تاکتیک هایی که داریم موفق تر عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز میزان مصدومیت انصاری مشخص نیست/ ورزشگاه سرچشمه جزو بهترین های کشور

هنوز میزان مصدومیت انصاری مشخص نیست/ ورزشگاه سرچشمه جزو بهترین های کشور