مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:452021-10-23سياسي

اسوه ای به نام «محمد(ص)»


ما دشمنانی داریم که از اساس با اسلام مخالفند و با رسول اکرم دشمنی دارند و اصلا تفاوتی برایشان ندارد که ولادتشان دوازدهم ربیع الاول باشد یا هفدهم.

- ما دشمنانی داریم که از اساس با اسلام مخالفند و با رسول اکرم دشمنی دارند و اصلا تفاوتی برایشان ندارد که ولادتشان دوازدهم ربیع الاول باشد یا هفدهم.

از این رو وقتی همه مسلمانان کنار یکدیگر در این هفته ولادت پیامبر اکرم(ص) را گرامی می دارند، قدرت بزرگی می شود برای عموم مسلمانان و اختلافشان به حداقل می رسد و به یکدیگر نزدیک می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا اکرمی ، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این بوده است که وقتی در مورد تاریخ ولادت حضرت رسول اکرم(ص) مطرح شد که مرحوم کلینی دوازدهم ربیع الاول و قطب الدین راوندی، دیگر متکلم، فقیه و مورخ شیعه، هفدهم ربیع الاول و علمای اهل سنت هم بالاتفاق دوازدهم ربیع الاول را نقل کرده اند، جمع بندی شد که ما 12 تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت اعلام کنیم.

در نتیجه این اقدام، این هفته، هم ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و هم ولادت امام صادق(ع) به عنوان رییس مذهب شیعه را دربرمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسوه ای به نام «محمد(ص)»

اسوه ای به نام «محمد(ص)»