مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:202021-10-23سياسي

حاجی بابایی: حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع یارانه های پنهان با حضور حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ؛ - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ساختار اقتصادی کشور باید اصلاح شود، عنوان کرد: حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع یارانه های پنهان با حضور حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ؛ محمدقسیم عثمانی رییس عالی نظارت سازمان حساب رسی کشور ؛ میثم هاشم خانی تحلیل گر اقتصادی و سعیده زمانی خبرنگار اقتصادی از شبکه دو سیما پخش شد.

حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره یارانه پنهان توضیح داد: یارانه به مجموعه کمک های دولت مردم و مصرف کنندگان به شمار می آید.

مهمترین بحثی که در مسئله یارانه ها مطرح می شود، یارانه انرژی و یارانه مربوط به کالا های اساسی است که یارانه پنهان شمرده شده که به چشم نمی آیند و جامعه بر این باور است که یک روند عادی است، لیکن در رابطه با یارانه به معنای عام آن، می توان گفت کل جامعه به نوعی از یارانه های عام استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند

حاجی بابایی: حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری دارند