مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-23سياسي

پس از 13 سال بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی  امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران  که با موضوع مشکل کمبود آب منطقه ارسباران و چاره جویی برای حل آن در محل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران در اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی گفت: در این منطقه، فرهیختگان و شخصیت های توانمند بسیاری در عرصه های مختلف تربیت یافته که نقش مهمی در توسعه آذربایجان شرقی از جمله در بخش صنعت و کشاورزی داشته است.

حسینی با اشاره به لزوم احداث و تامین زیرساخت های لازم جهت تقویت این منطقه، افزود: ارسباران از لحاظ نیروی انسانی، منطقه ای بسیار غنی بوده و نیروهای اندیشمند فراوانی را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی افزود: منطقه ارسباران ظرفیت های بسیاری برای توسعه استان و کشور از جمله بخش معادن و کشاورزی دارد اما زمانی بهره برداری از این ظرفیت ها تحقق می یابد که زیرساخت های مورد نیاز تامین شود مثلاً اگر جاده های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند، می توان انتظار آبادانی روستاها را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 13 سال بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود

پس از 13 سال بزرگراه تبریز- اهر توسط رییس جمهور افتتاح می شود