مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 19:452021-10-23اقتصادي

توسعه گردشگری در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، اولویت توسعه مازندران است


اولویت های توسعه استان مازندران، توسعه گردشگری در کنار توسعه کشاورزی و صنعت است و باید در این راستا با تمام توان وارد عمل شد و حمایت های لازم را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مجید حسین زادگان، در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: شهرستان نکا از ظرفیت های مختلف گردشگری در دریا، جنگل و رودخانه برخوردار است و شهردار نکا با شناخت این ظرفیت ها برای توسعه در بخش گردشگری وارد عمل شده است.

وی افزود: استان مازندران در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، در بخش گردشگری هم دارای جاذبه های فراوان است و  در بخش پارک های جنگلی از قابلیت های فراوانی برخورداریم که برخی از این پارک های جنگلی در مجاورت شهرها قرار دارد و براساس قانون می توان این پارک ها را به شهرداری ها واگذار کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پارک جنگلی قرمرض از ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر و توریست برخوردار است؛ یادآور شد: توسعه و تجهیز این پارک در توسعه اشتغال و افزایش میزان نشاط و شادابی جامعه نقش موثر و تعیین کننده ای دارد.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریتی شهرستان نکا همچون فرماندار نکا، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نکا تصریح کرد: شهرداری نکا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، اولویت توسعه مازندران است

توسعه گردشگری در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، اولویت توسعه مازندران است