مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 19:352021-10-23ورزشي

فرشاد پیوس: مارا به خانه بازگردانید


سرمربی شهرداری آستارا با اشاره به دیدار خانگی هفته چهارم گفت: خواهش دارم که هفته چهارم دیدار با تیم شمس آذر در استادیوم خانگی مان بازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرشاد پیوس پس از پایان بازی مقابل خوشه طلایی ساوه در هفته دوم لیگ یک با اشاره به این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود، شرایط سختی داشتیم، بازی به بازی بهتر می شویم و پله پله بالاتر می رویم و شرایط بهتر خواهد شد و به این برد احتیاج داشتیم.

  وی با اشاره به دیدار قبلی در هفته اول گفت: نباید در بازی قبلی بازنده می شدیم و گل دقیقه 86 در نقطه پنالتی خوردیم کارمان را سخت کرد، ولی امروز خیلی خوب بود و چیزایی که می خواستیم نیمه اول پیاده کردیم و میتوانستیم در نیمه اول دو تا گل دیگر هم بزنیم و می توانست خیال مان را راحت تر کند.

  سرمربی شهرداری آستارا استرس بازی روی بازیکنان را تاثیرگذار دانست و افزود: استرسی که بازیکنان در نیمه دوم داشتند کاملا طبیعی بود و صحبت هایی که کردیم و تعویض هایی که داشتیم تقریبا بازی را گرفتیم و بچه ها واقعا با جان و دل بازی کردند، خیلی خوب کار کردند.

  پیوس با اشاره به تیم خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: تیم حریف، هم بسیار عالی بود و سازمان دهی منظمی داشت و نفرات خیلی خوبی در ترکیب داشت و به نظرم حرف هایی برای گفتن دارد ولی ما می توانستم دست کم دو گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد پیوس: مارا به خانه بازگردانید

فرشاد پیوس: مارا به خانه بازگردانید