مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 19:352021-10-23سياسي

ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود/ عزمم برای خدمت به مردم جدی تر شده است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با شهدا پیمان وفاداری بسته ام، گفت: حمایت، پشتیبانی و ابراز لطف خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلگرمی بسیار بزرگی برای بنده است و عزم مرا در خدمت به مردم و ادامه راه شهدا جدی تر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل استانداری، با قدردانی از ابراز لطف و محبت آنان نسبت به خود، اظهار داشت: شهدا و جانبازان ما جان خود را فدا کردند تا این کشور و این مردم با اقتدار و عظمت در مقابل دشمنان سربلند باشند.

 وی افزود: خودم را خاک پای جانبازان و خانواده های شهدا می دانم؛ زیرا آنها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند، اما اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.

خرم با بیان اینکه ما هیچ گاه در مقابل دشمنان سر فرود نیاورده ایم، گفت: در مدت 6 ماه اسارت در سوریه، هر روز بارها ما را شکنجه می کردند تا حرفی بزنیم که خوشایند آنها باشد، اما حسرت این کار بر دل آنها ماند و موفق نشدند به هدف خود برسند.

  استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیدوارم به غیر از شهادت از طریق دیگری از این دنیا نرویم، افزود: بنده از سال 61 همه جا به دنبال شهدا رفته ام و به هر دلیل توفیق شهادت نصیب نشد تا امروز در این مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود/ عزمم برای خدمت به مردم جدی تر شده است

ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود/ عزمم برای خدمت به مردم جدی تر شده است