مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-23سياسي

هر سال یک بیمارستان در همدان ساخته شده است/ در بدو ورود تندروها را قیچی کردم


استاندار سابق همدان با اشاره به فعالیت های عمرانی در حال اجرا در این استان گفت: در مدت مسئولیتم در همدان هر سال یک بیمارستان ساخته شده است.

- ایسنا/همدان استاندار سابق همدان با اشاره به فعالیت های عمرانی در حال اجرا در این استان گفت: در مدت مسئولیتم در همدان هر سال یک بیمارستان ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه اول آبان در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبرگرامی اسلام و امام جعفر صادق و درود و سلام به شهدای انقلاب، دفاع مقدس،مدافعین حرم ومدافعان سلامت مردم اظهار کرد: خدارا شاکرم که توفیق پیدا کردم 18 سال از دوران 30 سال خدمتم را در خدمت مردمانی اصیل،ریشه دار،متدین و قدرشناس باشم و بزرگترین سرمایه اجتماعی من در کنار مردم بودن است و امروز احساس می کنم که چه سرمایه بزرگی را در اختیار دارم.

وی افزود: محورهای اصلی کار من در بدو ورود به استان با توجه به شرایط موجود در کشور توجه به معیشت با حمایت از تولید و ایجاد شغل و با توجه به پیمایش انجام شده در وزارت کشور و دستور مقام معظم رهبری توجه به سرمایه اجتماعی بوده است که امروزه از اولویت های مهم دولت نیز محسوب می شود.

شاهرخی با بیان اینکه در عرصه تولید جذب سرمایه گذار،ایجاد پروژه های جدید و تاثیرگذار در استان ،حمایت از تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سال یک بیمارستان در همدان ساخته شده است/ در بدو ورود تندروها را قیچی کردم

هر سال یک بیمارستان در همدان ساخته شده است/ در بدو ورود تندروها را قیچی کردم