مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-23اقتصادي

افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه ای در پتروشیمی ارومیه


شرکت پتروشیمی ارومیه در راستای آموزش جامع برای نیروی انسانی مجموعه به عنوان اصلی ترین سرمایه خود با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی اقدام به افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی در در داخل این شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه محمدسلیم عباسی عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز بین کارگاهی پتروشیمی ارومیه، اظهار داشت:  آموزش های مهارتی  بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین به منظور رونق تولید و اشتغال است.

وی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار و افزایش تولیدات بوده که افتتاح مرکز بین کارگاهی در کنار صنایع و شرکت ها از اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای ارتقاء مهارت شاغلان و افزایش بهره وری نیروی مولد است.

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: مهمترین مزایای تأسیس مراکز جوار کارگاهی، پایداری و توسعه بنگاه های اقتصادی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی با هدف تامین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی است.

مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی، پژمان اسدی ارومیه نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی اولویت این شرکت است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه پتروشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه ای در پتروشیمی ارومیه

افتتاح مرکز مهارتی بین کارگاهی آموزش فنی و حرفه ای در پتروشیمی ارومیه