مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-23سياسي

واحدهای نیمه راکد همدان را به مدار تولید بازمی گردانیم


مهمترین مسأله موضوع واحدهایی است که به صورت نیمه راکد و یا ظرفیت پایین فعالیت می کنند و باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی به مدار تولید و توان حداکثری بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امشب در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه خدمت صادقانه و شایسته به مردم دارالمومنین را دنبال می کنم اظهار کرد: هر آنچه رییس جمهور در حکم استانداری فرمودند سرلوحه کاری بنده است.

وی با اشاره به اینکه ما مسائل و مشکلات بسیاری داریم و باید برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم افزود: در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی تلاش خود را باید بکار گیریم اما به دلیل تحریم های ظالمانه به شکل ویژه به مسائل اقتصادی توجه خواهیم کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال های متمادی رفع اثرگذاری بالایی در کشور دارند و ما به نفع استان از آنها استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه همه فعالیت های ما در عرصه های مختلف باید پیوست فرهنگی داشته باشد اظهار کرد: همکاران بنده افرادی هستند که روحیه انقلابی داشته باشند و کارآمدی برای تحقق اهداف انقلاب را داشته باشد.

انتهای پیام/89040/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نیمه راکد همدان را به مدار تولید بازمی گردانیم

واحدهای نیمه راکد همدان را به مدار تولید بازمی گردانیم