مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-23اجتماعي

جمع آوری 13 میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان خوزستانی


مدیرکل امداد استان خوزستان گفت مردم نوع دوست خوزستان 13 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم امکان برگزاری پایگاه های شور عاطفه ها در سطح استان تصریح کرد: با وجود تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس و عدم امکان توزیع پاکت ها اما با این وجود مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان ادامه داد: هم اکنون بیش از 54 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند و تلاش می کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش آموزان مجازی شده اند با مشارکت خیران هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

شیبه با اعلام همکاری برای جمع آوری و ارسال اقلام لوازم التحریر اهدایی مردم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و با هدف رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مردم و خیران می توانند کمک های کالایی خود را برای دانش آموزان نیازمند به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ارسال کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان ضمن دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه های اجرایی برای شرکت در شورعاطفه ها بیان کرد: خیران و نیکوکاران خوزستانی می توانند از طریق شماره کارت 6037997950030404 و همچنین کد دستوری #061* 1*8877* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی و اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 13 میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان خوزستانی

جمع آوری 13 میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان خوزستانی