مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-23سياسي

همه باید مرد و مردانه استاندار را حمایت کنیم/ شوتی ها در چنگال مافیا هستند


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید مرد و مردانه از استاندار لرستان حمایت کنیم و جلوی ضرر و مصیبت کمرشکن ادوار گذشته را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنیدر نشست دوره ای با اصحاب رسانه پاسخگوی خبرنگاران در در حوزه های مختلف بود.

  وی که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است در ابتدا به مباحث منطقه ای اشاره کرد و گفت: عربستان در حالی که در ایام اخیر مایل به مذاکره با ما بود اخیرا با سرویس جاسوسی موساد تحرکاتی در منطقه انجام داده که این مباحث کاملا مورد نظر است.

وی در پاسخ با سوالی در خصوص ورود مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار عنوان کرد: در خصوص انتخاب استاندار لرستان از رییس جمهور خواستیم استاندار ویژه برای استان انتخاب شود.

برای اولین بار در طول تاریخ هر 9 نماینده استان برای انتخاب استاندار بر روی یک نفر به اجماع رسیدند که قطعا قوی ترین استاندار تمام ادوار می شد.

در خصوص ورود نمایندگان به این مقوله نیز خود دولت از ما خواست به این مقوله ورود دیدار کنیم وگرنه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری قصد ورود به انتخاب استاندار را نداشتیم.

محمودوند در ادامه تاکید کرد: امروز که استاندار جدید(فرهاد زیویار) در منصب استانداری لرستان قرار گرفته است همه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید مرد و مردانه استاندار را حمایت کنیم/ شوتی ها در چنگال مافیا هستند

همه باید مرد و مردانه استاندار را حمایت کنیم/ شوتی ها در چنگال مافیا هستند