مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:302021-10-23سياسي

قالیباف: امام خمینی اسلام سیاسی را در ایران حاکم کرد


قالیباف با تاکید به اینکه امام خمینی (ره) با پایبندی به راهبرد نه شرقی و نه غربی به همه مسلمانان دنیا نشان داد با خداباوری و اعتماد به سنت های الهی و تکیه به توان مردم می توان برابر هرقدرت به ظاهر بزرگی پیروز شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی، گمشده امروز امت اسلام را آگاهی و شناخت ارزیابی کرد و گفت: جنبش تقریب مذاهب صدای متحد مسلمانان علیه افراطی گری و تکفیر است و مسلمانان باید چنان درباره جریان تکفیر آگاه شوند که این انحراف هیچ جایگاه اجتماعی پیدا نکند و در همین آغاز به تاریخ بپیوندد.

محمدباقر قالیباف عصر شنبه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در مرکز همایش های صداوسیما با تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به تمامی مسلمانان و حقیقت جویان جهان گفت: سیره پیامبر اعظم وحدت و اتحاد میان امت اسلام از هر رنگ و نژاد و قبیله ای است و امروز ما نیز با تأسی از همین روش گرد هم آمده ایم تا بتوانیم پیام وحدت و برادری را به آحاد مسلمانان جهان منتقل کنیم و گامی در جهت تشکیل امت واحده اسلامی برداریم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی از وحدت مسلمین صحبت می کنیم اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که وحدت چگونه شکل می گیرد؟ در پاسخ به این سوال گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: امام خمینی اسلام سیاسی را در ایران حاکم کرد

قالیباف: امام خمینی اسلام سیاسی را در ایران حاکم کرد