مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-23سياسي

عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای فریدون شهر آغاز شد


نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس از آغاز پروژه گازرسانی به هفت روستای فریدونشهر خبر داد و گفت: از امروز این پروژه آغاز و 22 بهمن ماه به سرانجام می رسد.

- ، حسین محمد صالحی در حاشیه بازدید از خط لوله گازرسانی به هفت روستایی بخش موگویی فریدونشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل تأخیر در پروژه گازرسانی به این مناطق اظهار داشت: خط اصلی به دلایل حریم راه و ممنوعیت ها متوقف شده بود اما خوشیختانه پیمانکار اقدامات لازم در این هفت روستای پیشکوه موگویی فریدونشهر واقع در غرب استان انجام داده است.

وی افزود: این خط اصلی لوله کشی گاز حدود 13 الی 14 کیلومتر و از امروز انجام می شود که تأخیر در اجرای پروژه اغلب به دلیل اعتبارات و یا ابلاغ موافقت نامه ها بوده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس از آغاز این پروژه خبر داد و گفت: امیدواریم اگر مشکل خاص دیگری ایجاد نشود، در 22 بهمن سال 1400 این پروژه به اتمام رسد و مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.

عدم توقف پروژه با وجود بارش ها وی با اشاره به تأثیر بارش ها و افزایش سردی هوا بر روند این پروژه تصریح کرد: گمان نمی کنم که بارش ها در توقف اجرای عمرانی آن تأثیرگذار بگذارد اما با این وجود با پیش بینی سرما حداکثر تا بهمن ماه امسال عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای فریدون شهر آغاز شد

عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای فریدون شهر آغاز شد