مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-23سياسي

چالش های کودکان و رسانه های نوین بررسی شد


نشست کودکان و رسانه های نوین به همت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قم برگزار شد - ایسنا/قم نشست کودکان و رسانه های نوین به همت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قم برگزار شد نشست کودکان و رسانه های نوین در راستای فعالیت های علمی، فرهنگی و ترویجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قم و در قالب سلسله نشست های کافه فرهنگ و اندیشه جهاد دانشگاهی واحد استان قم با حضور دکتر محسن ربانی، کارشناس فرهنگ و ارتباطات در حوزه کودکان و نوجوانان، برگزار شد.

ربانی در این نشست عنوان کرد: اگر کودکان در رابطه با فضای مجازی مشکلاتی دارند این امر به والدین برمی گردد که آن ها آدم های جامعه مدرن و پست مدرن هستند و حوصله رفتار با کودکان و زندگی کردن با آن ها را ندارند.

وی بابیان اینکه به دلیل ارزشمندی کودکان در جامعه مدرن آن ها زیر ذره بین هستند، تصریح کرد: در قرن 21 کودکان از عضو کوچک جامعه به شخصیتی مهم و ارزشمند تبدیل شدند همچنین آن ها از نیرو مولد به نیرو مصرف کننده تبدل شدند و همین بالا رفتن هزینه های کودکان سبب شد که والدین نسبت به کودکان حساس تر شوند.

کارشناس ارتباطات با اشاره به اینکه استفاده از رسانه های نوین، محاسن و آسیب های قابل توجهی دارد، اظهار کرد: یکی از آسیب هایی که این فضا برای کودکان دارد آسیب های اخلاقی و وفور اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های کودکان و رسانه های نوین بررسی شد

چالش های کودکان و رسانه های نوین بررسی شد