مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-23سياسي

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: 80 درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد


80 درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی ها قابل رفع است و رییس جمهور در سفر به استان ها می تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

- عضو فراکسیون روحانیت مجلس: 80 درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: 80 درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی ها قابل رفع است و رییس جمهور در سفر به استان ها می تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: 80 درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی ها قابل رفع است و رییس جمهور در سفر به استان ها می تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس، با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور گفت: سفر به استان ها باعث می شود که مسئولان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و تصویر دقیق تری از مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند.

وی افزود: از سوی دیگر حضور مسئولان در بین مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می شود و مردم وقتی می بینند مسئولان رو در رو حرف های آنها را می شنوند نسبت به بهبود وضعیت امید بیشتری پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: 80 درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: 80 درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد