مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:352021-10-23سياسي

افراد شایسته نباید از مدیریت حذف شوند/ اشتغال، مشکل اصلی همدان


نماینده ولی‎فقیه در استان همدان با بیان اینکه نباید افراد شایسته حذف شوند گفت: گاهی دیدیم که افراد حزب اللهی حذف شدند در صورتی که نباید کارآمدان را به بهانه های مختلف حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امشب در مراسم تکریم  و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه مردم استان همدان قدردان خدمات مهندس شاهرخی هستند اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی به همراه سند اقتصادی یکی از اقدامات زمان مدیریت ایشان است.

وی با بیان اینکه در این مدت حاشیه ای در استان وجود نداشت افزود: بنای ما حمایت از هر مسؤولی است که بنای خدمت به مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و ما روحانیت وظیفه خود می دانیم که از مسوولان برای پیشبرد امور مردم حمایت کنیم.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان گفت: روحیه جهادی و بسیجی آقای قاسمی فرزاد به عنوان استاندار جدید استان نیز کمک می کند که امور برای خدمت به مردم پیش رود.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام سیره مدیریتی دارد و مدیر را در جامعه ستون استوار دانستند ادامه داد: در سیره پیامبر هیچ مدیری بدون توکل به پروردگار عالم نمی تواند موفق شود.

شعبانی با اشاره به اینکه مسؤول باید سعه صدر داشته باشند و بر اساس سنت پیامبر(ص) ر با مردم با مهربانی رفتار کنند تأکید کرد: جلسات طولانی و بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد شایسته نباید از مدیریت حذف شوند/ اشتغال، مشکل اصلی همدان

افراد شایسته نباید از مدیریت حذف شوند/ اشتغال، مشکل اصلی همدان