مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-23اقتصادي

سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه به منظور توسعه خدمات و سرویس های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است گفت: - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه به منظور توسعه خدمات و سرویس های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است گفت: این اعتبار برای نصب و راه اندازی 2 سایت جدید تلفن همراه در این شهرستان هزینه شده است.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس های تلفن همراه از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: این اقدامات دو حوزه ارتقا تکنولوژی سایت های موبایل و راه اندازی سایت های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

وی به راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره و عنوان کرد: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های 3G و4G هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است؛ خاطرنشان کرد: مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز

سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز