مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-23حوادث

خروج قطار از ریل در سوادکوه


مدیر کل راه آهن شمال با تایید حادثه خروج قطار باری از ریل گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در منطقه سوادکوه اتفاق افتاد که براثر آن چندین واگن قطار دچار آسیب شده است.

- مدیر کل راه آهن شمال با تایید حادثه خروج قطار باری از ریل گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در منطقه سوادکوه اتفاق افتاد که براثر آن چندین واگن قطار دچار آسیب شده است.

خدایار طالبی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سوادکوه، با بیان اینکه عصر امروز یک قطار باری که در مسیر ورسک به سرخ آباد در حال حرکت بود به دلایلی از خط خارج شده و چندین واگن آن دچار آسیب شده است.

طالبی در ادامه با اشاره به تعداد واگن های آسیب دیده افزود: در برآورد های اولیه مشخص شد که از چهارواگن آسیب دیده سه واگن خالی بوده و تنها یک واگن دارای بار بوده است که محموله این واگن نیز آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه خسارت جانی و مصدوم ایجاد نشده است، گفت: هم اکنون مسیر راه آهن شمال مسدود است و همه نیروی فنی راه آهن شمال با ادوات و ماشین آلات در حال کار هستند تا معایب و مشکلات این مسیر را رفع کرده و دوباره حرکت عادی قطارها برقرار شود.

مدیرکل راه آهن شمال درباره مسافران قطار مسافربری نیز تاکید کرد: یک قطار مسافربری به مقصد مشهد مقدس پشت قطار باری حادثه دیده قرار داشت که اکنون به دلیل بروز حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج قطار از ریل در سوادکوه

خروج قطار از ریل در سوادکوه