مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-23حوادث

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با فروش مال غیر به 15 نفر بالغ بر 200 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

- فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با فروش مال غیر به 15 نفر بالغ بر 200 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی شکایت 15 نفر ازشهروندان شهرستان کاشان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان با فروش مال غیر موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم، سال گذشته یک قطعه زمین متعلق به فرد دیگری با مساحت 2 هزار متر مربع را از طریق جعل سند به شاکیان فروخته و در مجموع مبلغ 200 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به متواری بودن متهم تصریح کرد: با دستور فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند و سرانجام با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه مخفیگاه وی در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و ماموران در یک عملیات ویژه و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان متهم را دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در اصفهان

دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در اصفهان